lørdag 13. desember 2008

One down

Ørten to go.
Jeg liker å pakke inn gaver. Jeg liker ikke riktig så godt å traske i butikker før jul. Og siden jeg nok har blitt ei skikkelig kjerring etter hvert må selvfølgelig det at julekvelden ankommer innebære et visst overraskelsesmoment. I år har baby og sykdom dessuten satt en stopper for handlinga. Derfor ble årets første julegave pakka inn i dag.
Siden jeg liker å kanalisere energi på helt unødvendige ting har jeg foreløpig tenkt mer på innpakningen enn innholdet i årets pakker, og i år skal slekt og venner få pakker som går i rødt, rosa og hvitt. Mangelen på dagslys, eller tid til å ta bilder det kvarteret det er ordentlig lyst, gjør det jammen ikke lett å vise bilder, men jeg gjør et forsøk allikevel.
Husets gutter, en stor og en ganske stor han også, har tilbragt kvelden med lowtech retro familieunderholdning.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg, søster! Så glink du er. Gleder meg til å rive av det fine papiret på julaften, he, he. Bare si fra når jeg skal innfinne meg til pepperkakahuspynting. Lover å prestere opp mot mitt beste ;-)

    SvarSlett
  2. Grattis med blogg :) Så koselige bilder.
    Gleder meg til flere bilder av innpakkede gaver (og alt du lager) - til glede og inspirasjon for oss som elsker sånt! perlemor

    SvarSlett