mandag 10. august 2009

Stoffavhengig

Jeg har utvida repertoaret av dagligdagse ting jeg bedriver, jeg har begynt å kjøre bil. Resultatet er at jeg antakelig kommer til å bli bankerott også, siden det åpner seg et hav av kjøpemuligheter når man kommer seg dit man vil i en fei uten hjelp.
I dag har jeg tatt turen til Drammen, der Stoff & Stil har en av butikkene sine. Jeg har hørt at en del ikke er så glade i netthandel fra S&S, men i butikken er det gøy! Det er generelt billigere enn de fleste andre steder, og stort utvalg. Sytilbehøret er også mye billigere enn i sybutikker ellers, og så vidt jeg erfarer er kvaliteten akseptabel på det meste.
Så får vi se om denne bunken med nyvaskede herligheter blir til klær etter hvert, eller om det blir liggende som atter et bevis på min forkjærlighet for stæsj.

3 kommentarer:

  1. Og din forkjærlighet for lilla og rosa?!?! ;o)

    SvarSlett
  2. Høh, det er da både turkis, blått og rødt inni der! Erter du en stakkar som har en aldri så liten rosa-og-lilla-periode nå?! Det må være alle juristene på jobben sin som har gjort deg hjerteløs.

    SvarSlett
  3. Så fine soppebånd! Og søte babushkaer til venstre der. Eller er det japanske småjenter? Jeg likte kjempegodt fargene du har kjøpt :)

    SvarSlett