mandag 20. april 2009

Brett som gjør meg glad

Man må antakelig være aldri så lite materialistisk for å interessere seg for interiør. Jeg kan i alle fall bli veldig glad av å ha ting. Selv om de ikke brukes så ofte, eller er særlig nyttige ut over å være til øyensfryd. Denne lille samlinga av brett er faktisk i bruk rett som det er, særlig det største, siden vi har stue og kjøkken i ulike etasjer. To har jeg fått i gave (ett av hver søster), og to har jeg skaffa selv. Da det fjerde ble kjøpt måtte jeg gå fra å begrunne kjøpet med den praktiske nytten, til "jammen det er jo en samling". De er av plast, bjørkefinér og melamin, og rekker fra det ordentlig dyre til det latterlig billige, men fellestrekket ut over retrostilen er at de gjør meg glad av at de står der i kroken på kjøkkenbenken vår og lyser opp i sin psykedeliske prakt. Man skulle kanskje tro at jeg kunne koste på et bedre bilde enn et mobilbilde av noe jeg liker så godt, men det får bli en annen gang.
Er det forresten noen som kan hjelpe meg med å få visningen i bloggen til å inneholde linjeskiftene jeg har både i redigeringsmodusen og forhåndsvisningen?

3 kommentarer:

  1. Herlig fargeklatt! Skjønner godt at du trenger mange av disse, jeg ønsker meg flere selv.

    SvarSlett
  2. For noen fantastisk herlige og fargerike brett! Me like :-) Hvor får man tak i sånne mon tro?

    Hilsen Nina (i aprilklubben)

    SvarSlett
  3. Nina: Det største er fra Tilbords i fjor eller forfjor sommer, har sett noe lignende på Ålehns.Det neste er en dyr bjørkefiner-designvariant fra en for meg ukjent designbutikk, så er det ett i melamin som jeg heller ikke vet hvor er kjøpt, så er det et bittelite ett i plast kjøpt på Sprell faktisk.

    SvarSlett