onsdag 28. januar 2009

En fantastisk gave!

I går var jeg på besøk hos knuseskjønne Smileull, som jeg er så heldig å få sy og pusle og skravle med nå som vi er permisjonsmammaer. I tillegg til å være ei herlig dame er hun helt usedvanlig kreativ, og veldig, veldig god til å sy meitaier. Jeg har sydd en og annen brukbar meitai selv, men her er vi over i en helt annen divisjon. Og altså, i går fikk jeg min helt egen Smileull-meitai i gave! Jeg ble temmelig månebedotten, som bergenserne ville sagt, og veldig glad og rørt. Utrolig god å bære i er den også, så denne vet jeg at kommer til å utklasse annet bæretøy, særlig nå som selv lille Majaflisa begynner å veie litt. En toogethalvtåring greier den også med glans, og det er flott når det veksles litt på hvem som bæres av de to bærbare snuppene. Tusen, tusen takk for gaven! Bildene under er stjælt av Smileull.

3 kommentarer:

  1. Åh, så heldig du er, som har så fin ein ven! Ei flott gåve! Det var ein svært sjarmerande mei taj, likte serleg godt det cordfløyel-stoffet ;-) Kos dykk, no vert det bæring heile helga tenkjer eg!

    SvarSlett
  2. Så fine dere er! Så glad at du ble så glad :-) Jeg spurte ikke om lov til å legge ut bilder, jeg, men siden jeg synes dere var eksepsjonelt pene tenkte jeg at jeg skulle ta sjansen. ;-)

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Jammen er du heldig som har så snille venner og jeg tror nok du er en ganske god venn selv også, som gir dine venner lyst til å glede deg!

    Jeg har forresten en utfordring til deg i min blogg!

    SvarSlett